Thursday, July 26, 2012

Sewing Experience: Vouw Portemonnee

Vandaag heb ik aan 2 projectjes gewerkt. Twee minizakjes en een portemonnee.
De twee minizakjes zijn niet helemaal gelukt zoals ik het graag had gewild maar toch laat ik het resultaat zien.
Het minizakjes idee komt van HomemadeByNancy en de tutorial van SeeKateSew. Het zag er zoooo leuk ik, ik moest dat ook gewoon proberen en kroop weer achter de naaimachine ... het leek zo simpel maar brrr ... wat heb ik me vergist.




De flap is groter dan het zakje zelf en alles loopt nogal scheef. Er hoort nog een knoopje aan maar ik heb me de moeite bespaart. Ondanks dat ben ik op zoek gegaan naar nog meer naai project tutorials en vond een interessante op Modest Maven: een vouw portemonnee Een stuk ingewikkelder project leek het maar ben meteen aan de slag gegaan.... maar viel het wel mee! EN Ik kan eindelijk zeggen dat ik trots ben op  het resultaat :D De portemonnee bevat een vak voor papiergeld en vakjes voor bankpassen en is dicht te krijgen via een drukknoop of een gewone knoop.
Een link naar de tutorial is >>hier<< te vinden 









Ook hier hoort nog een knoopje aan maar dat volgt later. Dit portemonneetjee lijst ik in :D

No comments:

Post a Comment