Saturday, July 2, 2011

Neus peuteren

Ik zit in de metro onderweg naar huis, denk nergens aan en staar voor me uit. Schuin tegenover me zie ik een volwassen vrouw zitten. Ze valt me op omdat ze met haar vinger in haar neus zit.
Normaal doet me dat weinig maar deze vrouw poert er echt diep in ... haalt haar vinger eruit ... bekijkt de inhoud op de vinger ... wrijft het nog ff lekker aan tot een mooi rond neuskeutelballetje.... en smeert het aan haar broek .... en poert weer in haar neus ... dit duurt zeker nog 2 minuten, de laatste keer dat ik dit uitgebreid heb gezien was tijdens mijn basisschoolperiode bij een medekleuter.
Er zitten ook nog mensen tegenover haar zeer vies mee te kijken ..... toch raar dat je totaal geen gene voelt bij zoiets smerigs in het openbaar.
Ze stopte pas toen ze merkte dat ze aangestaard werd.

1 comment:

  1. ha, ha die was waarschijnlijk diep in gedachten verzonken zich niet bewust van de wereld om zich heen..

    groeten, Elske

    P.s. terwijl ik dit lees eet ik een broodje maar dat smaakt ineens niet zo lekker meer...

    ReplyDelete