Friday, August 19, 2011

Moves Like Jagger

Ergens mis ik TMF! Ik mis sowieso een muziekzender op tv en dan heb ik het niet over MTV; dat staat hier nooit aan omdat er meer gepraat wordt dan dat je nog iets van muziek op die zender te zien/horen krijgt. En TMF had daar de laatste jaren ook last van.
Maar hierdoor kom ik soms maanden te laat achter de nieuwste videoclips van mn favorietje liedjes van dit moment, zoals het liedje van Maroon5 - Moves Like Jagger.

Dit liedje hoorde ik voor het eerst tijdens 1 van de Amerikaanse afleveringen van The Voice:



En nu is er dan eindelijk de videoclip:



Overigens vind ik het optreden tijdens The Voice het leukst om te zien ;)

2 comments:

  1. Wat een gaaf liedje he?! Ik vind de live versie ook leuk, zeker als Christina A. opeens opkomt. Al lang niets van gehoord.
    Groetjes, Liane

    ReplyDelete
  2. Het blijft ook lekker lang in je hoofd zitten.

    ReplyDelete