Thursday, August 25, 2011

Oorbelletjes: Limited edition

Ik ben al een tijd aan het rond fantaseren over een nieuwe richting binnen in mn webshop qua sieraden en heb daarom een paar weken geleden wat cabochons gekocht voor een nieuwe gietmal model.
De gietmal is inmiddels af, de tutorial volgt later nog maar omdat ik het zonde vond om de originele cabochons van glas zomaar weg te doen heb ik ook van deze complete sieraden gemaakt.



Hierbij dus wat enkele limited oorbelletjes

Rode Pareltjes




Blauwe Bloemetjes




Deze en meer zijn beschikbaar in m'n webwinkeltje.

2 comments:

  1. Oooh spijtig dat ik geen gaatjes in mijn oren heb...

    ReplyDelete
  2. wat leuk, dank je wel Zilly ;)
    @mieke, je bent nooit te laat voor gaatjes in de oortjes ;) ik was ook pas 20 toen ik ze kreeg

    ReplyDelete