Saturday, July 14, 2012

Creaboeken discovery

Borduren hip en anders - Sylvie Blondeau
Gisteren was ik winkelen en in een boekenwinkel kwam ik het dunne en goedkope boekje "Borduren hip en anders" van de schrijfster Sylvie Blondeau tegen.
Normaal vind ik afgeronde borduurwerkjes leuk en mooi om te zien maar het urenlange gezwoeg wat eraan vooraf gaat is niet aan mij besteed.
Crea boeken over borduren schaf ik dan ook nooit aan.
Maar dit boekje is anders. : het is ten eerste een perfect boekje voor beginners waarin wordt beschreven hoe je met eenvoudige borduurmotiefjes en simpele steken de leukste resultaten kan bereiken.... in niet al te lange tijd.

Het boekje telt 64 paginas en bestaat voornamelijk uit alleen maar simpele uitgetekende ideetjes zoals  bloemen, dieren, planten, bomen, tuingereedschap, vruchten, tuinhuisjes enzovoort...


..... en het resultaat achteraf




Ook staan er basisteken en naaipatronen uitgewerkt. Een leuke bezigheid voor tussen de regenachtige dagen door.

Overigens kwam ik ook het boek tegen van Mme ZsaZsa !? :D Erg leuk om het werk van een van de bekendste creabloggers gewoon gepubliceerd te zien en in de schappen te vinden.

No comments:

Post a Comment